autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Bushido
Sob Cze 12, 2010 17:48
Bushido- Prelude,CRX,Civic V
Autor Wiadomość
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Pią Lut 19, 2010 14:51   Bushido- Prelude,CRX,Civic V

Parę aut już w swojej karierze już miałem więc warto by było je opisać :)

Pierwszym moim autem była:

Honda Prelude IV generacji

Silnik: F20A4 , 16V, rzędowa 4 poprzecznie montowana, SOHC
Moc: 133KM 185NM- po wstawieniu przelotowego wydechu pewnie 140KM ale nie hamowane
Rocznik: 1994 (z końcówki czerwca produkcja) więc jest to wersja po liftingu
Masa całkowita: 1220KG
Układ wydechowy: przelotowy bez kata, końcowy WM
Układ dolotowy: stożek,aluminiowa rura (tzw pałer rura :p )
Układ hamulcowy: seria 4 tarcze w tym tył wentylowany
Środek: zmieniona tapicerka na moro
Audio: tył i głośniki w drzwiach Magnaty trójdrożne,subwoofer Alphard w bagażniku
Felgi: 15'' ręcznie szlifowane papierem 0 na mokro i malowane od nowa na czarno :)
Buda: maska malowana czarnym matem wzdłuż przetłoczenia seryjnego,czarne lampy i kierunki,xenon 10 000 K -jak na tamte czasy najmocniejszy dostępny xenon ale świecił pięknie :)
Zawieszenie: seria

To auto było spełnieniem moich marzeń i już przed zakupem studiowałem wszelką lekturę związaną z tym modelem :D Kupiłem ją od starszego pana z Malborka który jeździł nią sezonowo na ryby :D Pracował w Norwegi a Hondą jeździł dla rozrywki i dla potwierdzenia znalazłem w bagażniku chyba 15 haczyków,żyłkę,jakiś pojemniczek z waniliową przynętą i całą masę igieł sosnowych pod maską więc wierzyłem mu :D W tym autku przeżyłem najlepsze chwile po zdaniu prawka i do dziś sobie je wspominamy z dziewczyną,nocne wyjazdy nad morze,nad jezioro do kina itp :) Ahhh to były czasy :) Niestety musiałem ją sprzedać bo paliła mi jakieś 14l na setkę co było dla mnie nie do przyjęcia :/ Okazało się że zawory ustawiał mi mechanik który na codzień zajmuje się naprawą zwykłych aut i ustawił mi je masakrycznie wręcz źle a do tego zapewne pasek rozrządu też był źle dopasowany.Doszedłem do tego gdy do tego samego mechanika oddałem moje następne auto i potem pokazałem je Tomkowi "Elchupakabra" i przeraził się jak bardzo źle są one ustawione i po jego ustawieniach auto zaczęło jeździć o 3 nieba lepiej i paliło też mniej ale człowiek uczy się na błędach i więcej Hondy nie oddam w ręce moich ex mechaników (którzy naprawiają mojego ojca Gulfa).Morał z tego jest taki że na pierwszym aucie trzeba się przejechać jak na pierwszej dziewczynie i wtedy doceni się co się straciło i też że są inne auta bardziej ciekawe a co najważniejsze że trzeba różne auta testować ;)


Zdjęcie z ogłoszenia z allego które musiałem zachować na pamiątkę :)

Fotka z pierwszego dnia po zakupie i już dolocik znalazł swoje miejsce pod maską :D

Moje epicka Fałka na masce

Standardowo wymienione boczki na moro, tym razem ze spodni oryginalnych wojskowych :D

Szwarc lampa i wydech WM musi być- takie zboczenie :D

Zapas jeszcze był do zamknięcia licznika (zdjęcie robione na niemieckiej autostardzie jakby co ;) )

A tak brzmiał wydech, który przypalił mi paznokcie bo za blisko przyłożyłem telefon robiąc filmik :D
Wydeszek

A teraz smutna historia:
Auto kupił ode mnie gówniarz który ledwo zdał prawko i wyglądał jak kujon który ledwo umiał poprawnie się wysłowić no i po 5 tyg od zakupu dzwoni do mnie że rozwalił Prele bo
wjechał w Citroena Xantię :/




Drugim moim autkiem była:

Honda CRX II generacji

Silnik: D16Z5 , 16V, rzędowa 4 poprzecznie montowana, DOHC
Moc: 124KM 160NM- po wywaleniu katalizatora i przelocie pewnie 130 również nie hamowane wiec tylko tak orientacyjnie
Masa całkowita: 940KG
Rocznik: 1992 czyli końcówka produkcji, po liftingowa
Układ wydechowy: przelotowy bez kata, końcowy WM
Układ dolotowy: stożek,aluminiowa rura (tzw pałer rura :p ), tak jak w Preludzie :D
Układ hamulcowy: seria 4 tarcze
Środek: mała kierowniczka czerwona która zastępowała mi wspomaganie kierownicy którego CRX nie miał :D
Audio: seria plus subwoofer
Felgi: 16'' ręcznie szlifowane papierem 0 na mokro i malowane od nowa na czarno,tak sama procedura jak w Preludzie :)
Buda: przyciemniane kierunki,lampy tylne no i delikatnie też przednie ale dobrze świeciły tak jak seria, no może o 5% gorzej ale wyglądały super :)
Zawieszenie: seria


CRX miał być alternatywą dla Preludy bo miał palić mnie, ale tym autem NIE DA SIĘ JEŹDZIĆ EKONOMICZNIE :twisted: Czerwone pole wyskalowane do 8000 RPM a wskazówka leciała do 8200 i wtedy zmieniało się bieg :twisted: Autko z zewnątrz totalnie nie pozorne tak jak Civic IV ale za to baaardzo niska masa 940KG plus silnik DOHC dają bajeczne rezultaty.Tym autem dałem po dupie takim samochodom jak: Skoda Superb,Opel Calibra 2.0 16v,BMW E36 320,Opel Omega 2.0,VW Gulf II,III GTI,VW Passek,Mazda 323F 2.0 V6,Alfa Romeo 156 2.0 i napewno wiele innych ale nie pamiętam :cool: Rex ma silnik z aluminium,centralnie rozłożony środek ciężkości,zawieszenie wielowahaczowe,brak wspomagania kierownicy co przy pokonywaniu zakrętów daje masakrycznie dobrą precyzję ale przy parkowaniu płacz w oczach :D Tym autem jeździ się w przedziale 4000-8000 RPM bo inaczej nie pozwala na to adrenalina i tryb wesołego dziecka pod czas masakrowania "dwu litrowych cwaniaków" :D Dźwięk przelotowego wydechu przy 7000RPM jest po prostu BAJECZNY.Tak jak wcześniej opisywałem CRX miał wypadek związany z głupotą i brakiem uwagi ze strony pie.... skuterkowca ale wyżywałem się już na ten temat wiec teraz odpuszczę :D Żeby pokonać rexa trzeba auta które ma 2x większą pojemność,mają dmuchawkę albo są bardzo podłubane bo inaczej "asta la vista bejbe" :D

No dobra to teraz minusy:

Rexy palą olej szybciej niż ubywa płynu do spryskiwaczy pod czas jesiennego błota które oblepia szyby w parę sekund na drogach :D Na parkingu brak wspomagania zdziera skórę z dłoni przy kręceniu kierownicą.Spalanie to temat którego wolę nie poruszać :roll: Twardość zawieszenia powoduje taki cyrk w brzuchu że po dziurach lepiej jechać 1-3 km/h lub lepiej popchać :lol: Widoczność przez tylną szybę jest denna i dodatkowo utrudnia ją dziwna struktura którą pokryta jest szyba tylna (luknijcie na fotkach bo trudno to opisać).Jeszcze jednym minusem jaki pamiętam jest totalny brak przyczepności kół tylnych jeśli się wypruje auto w środku bo praktycznie nic nie dociąża tyłu i nadsterowność w zakrętach daje się mocno odczuć


Tak sobie wyglądał mój rexik :)

Z otwartymi ramionami :D

W środku

A tak rexio jeździł :)
CRX w Borsku, frugie auto to Jacek w swoim czarnym Civicu V
A tutaj ustawka z BMW E36 320,Oplu Calibra 2.0 i Civicu V VTec Eco :twisted:
Musiał wygrać najlepszy :D
Pan w Seacie kombi zrobi mega fal start ale potem i tak nawet go doszedłem, komentarz Jacka i Kasi w tle :D
No i oto filmik :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Bushido Czw Kwi 15, 2010 11:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Pią Lut 19, 2010 19:41   

ale jesteś zbok wypi..rzyłeś go :shock:
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 10:38   

Omg :roll:
_________________

 
 
bigor
Kierowca kat. A


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Stg
Wysłany: Wto Lut 23, 2010 12:34   

To coś na masce preludy i wydech to jakieś nieporozumienie.
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Wto Lut 23, 2010 13:19   

Rozwiń swoją subiektywną opinię
_________________

 
 
Marek
Kierowca Rajdowy



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 812
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Lut 23, 2010 13:21   

Bardzo ładnie się prezentuje :grin:
 
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Wto Lut 23, 2010 14:18   

Świr tego twojego starego Crxa nie widziałem hmm ładnie się prezentuje
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Lut 23, 2010 17:45   

bigor napisał/a:
To coś na masce preludy i wydech to jakieś nieporozumienie.


na masce to chyba tak się światło odbiło bo na innych zdjęciach tego nie widać,

Olek chodzi o taki jak by czarny pas idący na tym wybrzuszeniu przez całą maskę

a wydech to do mnie tez nie przemawia taka rura wystająca, może jak by była bardziej pod samochodem było by lepiej, ale nie wiem nie znam się na Japońskim stylu :D

Generalnie ta generacja prelude mi się podoba
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
bigor
Kierowca kat. A


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Stg
Wysłany: Śro Lut 24, 2010 01:13   

Krzysztof napisał/a:
bigor napisał/a:
To coś na masce preludy i wydech to jakieś nieporozumienie.

... a wydech to do mnie tez nie przemawia taka rura wystająca, może jak by była bardziej pod samochodem było by lepiej ...

dokładnie o to mi chodziło
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Śro Lut 24, 2010 10:26   

bigor napisał/a:
Krzysztof napisał/a:
bigor napisał/a:
To coś na masce preludy i wydech to jakieś nieporozumienie.

... a wydech to do mnie tez nie przemawia taka rura wystająca, może jak by była bardziej pod samochodem było by lepiej ...

dokładnie o to mi chodziło


No to fajnie bo pisałem o masce

"Buda: maska malowana czarnym matem wzdłuż przetłoczenia seryjnego"

Może na foto nie jest to idealnie odwzorowane jak w realu ale wyglądało dobrze i było subtelnym dodatkiem i było robione dokładnie więc do ciemnego auta pasowało jak znalazł.Co do wydechu to musiał trochę wystawać bo było to podyktowane konstrukcją auta i na fotkach też tego nie dało się dobrze uchwycić.Na filmiku słychać jak brzmi i wygląda a uważam że źle nie było :P Obecnie mam podobny wydech ale inaczej umiejscowiony i wygląda git
_________________

 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Śro Lut 24, 2010 10:28   

cimar napisał/a:
Świr tego twojego starego Crxa nie widziałem hmm ładnie się prezentuje


Nie widziałeś bo był za szybki :cool: Ale mogłeś usłyszeć moje przekleństwa jak gówniarz rozbił mi się na bagażniku :lol:
_________________

 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Śro Lut 24, 2010 12:48   

Bushido napisał/a:
cimar napisał/a:
Świr tego twojego starego Crxa nie widziałem hmm ładnie się prezentuje


Nie widziałeś bo był za szybki :cool: Ale mogłeś usłyszeć moje przekleństwa jak gówniarz rozbił mi się na bagażniku :lol:

a to coś słyszałem od fula :lol:
 
 
Bushido
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3494
Skąd: brać na paliwo?
Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 14:40   

Znalazłem moja pierwszą Prelude na allegro.Rozbił ją w 3 tygodnie po zakupie durny 18 latek.Maska była w czarnym macie,miała czarne kierunki z przodu,podwójną nerkę na grilu,wydech WM,ciemne lempy z tyłu i ciemne kierunki a teraz sami możecie sami zobaczyć ile się zmieniło.Z tego co widzę to tylko felgi i wnętrze zachowało się w moim oryginale

http://otomoto.pl/honda-prelude-C15221896.html
_________________

 
 
Marek
Kierowca Rajdowy



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 812
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 15:11   

Ale ją zdewastował młody kierowca i siano w głowie
 
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 15:48   

wszędzie waliłeś to ala moro :D komandosie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13