Zamknięty przez: cimar Pią Lut 21, 2014 20:17 |
Opel Vectra C |
Autor |
Wiadomość |
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Śro Kwi 04, 2012 19:50 Opel Vectra C
|
|
|
Mam parę pytam o tą Vectrę C starszą z jakim silnikiem najlepiej poszukiwać? Jakie są plusy i minusy w eksploatowaniu na co uważać, proszę nie spamować w temacie. |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Kwi 04, 2012 22:25
|
|
|
Diesle sobie odpuść. W tym tygodniu miałem klienta dobrego właśnie z tym autem.
Vectra C 2.0DTI 101KM. Zostawił w sklepie niecałe 1800zł
Sprzęgło - dwumas... W w/w egzemplarzu dwumas ok, ale sprzęgło do wymiany. Sama tarcza nie osiągalna. Kpl. tarcza + docisk LUK (tańszych zamienników brak) - 700zł (bez łożyska)
Uszczelki - miska olejowa 105zł Ajusa, reszta uszczelek też dość droga.
Filtry też tanie nie są.
Co tam jeszcze było hmm (to co pamiętam):
hokej zderzaka przedniego: 155zł
klocki przód + tył BRECK - 220zł
regeneracja turbo w Lubichowie - 800zł
Także napewno nie jest to tanie u utrzymaniu auto...
Jutro jak będę w pracy uzupełnię Ci liste... |
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Śro Kwi 04, 2012 23:38
|
|
|
W vectrach z silnikiem diesla lubi też siadać pompa wtryskowa |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Kwi 04, 2012 23:41
|
|
|
jeżeli jest dostępna jednostka 1,9 diesle ta z fiata to bardzo dobra opcja, ale dwu mas to chyba w kazdym dieslu juz jest |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
conpress
moderator
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2771 Skąd: z bliska
|
Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 21:23
|
|
|
diesle sobie odpuść - ale te 2.0 i 3.0
1.9 Fiatowskie jest OK.. najlepiej w wersji 150PS..
benzynowe motorki - fajne te z turbo.. jest potencjał
nie uważam jednak że to drogie w utrzymaniu auto.. no chyba że przez pryzmat corsy B czy Golfa II patrzymy... ceny normalne jak na współczesne auto klasy średniej.. w takim aucie to norma że usunięcie jakiejś z pozoru prostej usterki to wydatek średnio 500-1500zł sedan - wizualnie porażka.. GTS czy kombiacz jeszcze w miarę..
już w czasach gdy produkowano vectre C - w testach wypadała średnio.. ani nie wyróżniała się specjalnie na plus, ani na minus.. od taki zwykły przeciętniak.. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jeśli facet mówi, że coś naprawi, to znaczy, że to zrobi. Nie trzeba mu o tym cały czas co pół roku przypominać..
|
|
|
|
|
cimar
Szybki i wściekły Naczelnik
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 5105 Skąd: Północ
|
Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 10:37
|
|
|
czyli po za 1,9, reszta kicha ? |
_________________ "Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień" |
|
|
|
|
Karol
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3344 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 22:24
|
|
|
cimar napisał/a: | czyli po za 1,9, reszta kicha ? |
Jeżeli chodzi o Diesla to tak.
zamykam by cimar |
Ostatnio zmieniony przez cimar Pią Lut 21, 2014 20:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|