autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Karol
Pon Maj 10, 2010 18:31
D2- Mitsubishi Eclipse 3g RS 2003r.
Autor Wiadomość
D2
Kierowca kat. B
Forever Eclipsed



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 367
Skąd: Stg/Warszawa
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 17:11   D2- Mitsubishi Eclipse 3g RS 2003r.

Przez pół roku szukałem sobie jakiegoś ładnego coupe za ok. 30tys zł. Okazało się, że w starogardzie jest na sprzedaż eclipse z 2003r. Ogólnie 3g jakoś mnie nigdy wyglądem nie urzekało, ale w tej chwili już się do niego przekonałem :) Ogólnie nie jest to auto sportowe.. raczej amerykańskie wozidełko z niezbyt wysilonym silnikiem o pojemności 2,4l i mocy jedynie 150 km. Niestety tak właśnie firma Mitsubishi traktuje modele, które wychodzą wyłącznie na rynek amerykański. Wg mnie szkoda, bo coupe o osiągach evo na pewno też miałoby powodzenie..



a teraz konkrety

MODEL: Mitsubishi Eclipse RS 3gen

SILNIK: 4g64 2,4l 150KM SOHC (ciekawostka: przekładka głowicy na DOHC z evo, która pasuje bez żadnego rzeźbienia daje z miejsca 20-30KM)

UKLAD DOLOTOWY: stożek zamiast seryjnego filtra zrobiony przez poprzedniego właściciela

Hamulce: przód - tarcze EBC TurboGroove + klocki Red Stuff, tył - seria

Zawieszenie: amortyzatory - KYB GR-2, sprężyny seria

Olej: Royal Purple 10w40 prosto z USA :P

Felgi: lato - Aluett 17", zima - ori 15"



Plany:

1. techniczne: dolot AEM v2, swap bębnów na tarcze z wersji GT

2. wizualne: dach i słupki na czarno, przyciemnić kierunkowskazy, czarne wypełnienie tylnych i przednich lamp



realizacja planów oczywiście zależy od funduszy :wink: niestety części do eclipse są gdzieś za wielką wodą, a ich zdobycie wiąże się ze sporymi kosztami, czasem i trudnościami.. ze względu na automatyczną skrzynię biegów, która zdecydowanie przyszłościowa nie jest nie mam innych planów związanych ze zwiększaniem mocy



Eclipse i poprzedni Saab 9-3





Ewolucja Eclipse (niestety brakuje 4g)

http://img147.imageshack.us/i/p1050201byr4.jpg/http://img120.imageshack.us/i/p1050193bpo8.jpg/http://img143.imageshack.us/i/p1050195bxx2.jpg/



Wszelkie pytania ogólne na temat Eclipse i Saabów można zadawać w tym temacie :wink:

a po specjalistyczną, techniczną wiedzę zapraszam na stronę http://www.eclipse.net.pl
Ostatnio zmieniony przez Bushido Czw Kwi 15, 2010 12:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 17:13   

Śliczny, jest tylko opisz go zgodnie z regulaminem, żeby było co komentować :)
 
 
 
adaho997
Maniak Resoraków



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 74
Skąd: z miasta
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 18:21   

zacne autko no i kolor ładny

ta perła zawsze mi się podobała

miłego śmigania po drogach Stg i całej reszcie :)
 
 
 
Jar0
Kierowca kat. B



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 232
Skąd: Pomorze
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 19:48   

Widywałem takiego Eclipsa w STG.. czy jest ich więcej? zdaje się ze Właściciel ZIP-u miał takiego...
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 20:35   

dobra fura ale mnie bardziej sie podobają starsze 8) te po lifcie
 
 
Karol
Mistrz Kierownicy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3344
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 23:28   

Teraz właściciel ZIP-u jeździ sobie Nissanem 350Z. A wcześniej miał właśnie coś takiego, zgadza się :)
 
 
 
D2
Kierowca kat. B
Forever Eclipsed



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 367
Skąd: Stg/Warszawa
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 23:51   

miał tego samego :wink: właśnie od niego kupiłem eclipse :P w stg był jeszcze jeden spyder v6 w janowie naprawiany, ale na starogardzkie drogi nigdy nie wyjechał..

też zgadzam się, że druga generacja polift jest bardzo ładna i właściwie ponadczasowa, w Polsce jest kilka takich naprawdę świetnie zrobionych Eclipse 2g.. najmocniejsze ma 650KM - takie bordowe było ostatnio w Borsku na SSS.. drugie eclipse w borsku takie czarne ma ok 450KM
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 00:54   

Autko naprawde ciekawe wizaulanie, a co do wersji amerykańskiej to zapewne bardzo komfortowe (ja bardzo lubie automaciki), dziwi mnie tylko tarcze na tylnej osi w tym roczniku...
 
 
 
D2
Kierowca kat. B
Forever Eclipsed



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 367
Skąd: Stg/Warszawa
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 01:11   

bebny.. niestety pojawiały się we wszystkich eclipse 3g z silnikiem 2,4l (zarówno RS, jak i GS).. amerykanie chyba nie mają zbyt dużych wymogów jeśli chodzi o samochody :D ale aż takie komfortowe to ono nie jest :P chociaż na amerykańskich drogach pewnie też jeździłoby się inaczej :wink:
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 01:23   

D2 napisał:
miał tego samego :wink: właśnie od niego kupiłem eclipse :P w stg był jeszcze jeden spyder v6 w janowie naprawiany, ale na starogardzkie drogi nigdy nie wyjechał..

też zgadzam się, że druga generacja polift jest bardzo ładna i właściwie ponadczasowa, w Polsce jest kilka takich naprawdę świetnie zrobionych Eclipse 2g.. najmocniejsze ma 650KM - takie bordowe było ostatnio w Borsu na SSS.. drugie eclipse w borsku takie czarne ma ok 450KM
będę sie czaić na 4x4 po lifcie
 
 
D2
Kierowca kat. B
Forever Eclipsed



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 367
Skąd: Stg/Warszawa
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 03:45   

http://otomoto.pl/eagle-t...4-C8888589.html najlepsze 2g awd, które można aktualnie dostać.. zrobienie polifta to kwestia wymiany zderzaka i lamp.. z tym, że GSX (awd) to ogromne koszta eksploatacji i części.. przed zakupem radzę zajrzeć na forum eclipse :wink:
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 17:08   

to stoi tam od miechów coś nie tak chyba z tym jest
 
 
D2
Kierowca kat. B
Forever Eclipsed



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 367
Skąd: Stg/Warszawa
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 17:49   

no projekt wymaga wykończenia.. z tego co wiem to, żeby go ukończyć należy założyć lepsze wtryski, lepszy fmic, dobry ecu, regulator cisnienia paliwa i turbo (aktualnie jest tam seryjne turbo z 1g).. ale autko jeździ i dokończenie projektu można sobie rozłożyć w czasie
 
 
DymusPGT
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sty 25, 2010 01:15   

Widze ze znane auto na tym forum he Pozdrawiam
 
 
mateuh
Szybki i wściekły



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5091
Skąd: gdańsk
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 02:48   

D2 napisał:
(ciekawostka: przekładka głowicy na DOHC z evo, która pasuje bez żadnego rzeźbienia daje z miejsca 20-30KM)




faktycznie ciekawostka

w fordach są też oznaczenia SOHC i DOHC z tym że ten 1 ma jeden wałek a 2 2 wałki rozrządu

Ciekawi mnie czy tylko głowicę w Twoim przypadku wystarczy zmienić czy też cały rozrząd ???

W fordzie taka przejscówka jest niemożliwa - inne bloki inne rozrządy OHC pasek - DOHC łańcuch - inne czujnki zupełnie 2 inne silniki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13