Problem z turbiną |
Autor |
Wiadomość |
bartasVW
Kierowca kat. B
Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 316 Skąd: Koteże
|
Wysłany: Śro Sie 07, 2013 00:28
|
|
|
narazie ogarniam problemy z moja turbina.. :/ albo nie ciągnie od dolnych obrotów albo czasem wgl a jak i tak jak to sie jej widzi.. i gdzie tu zasiegnac pomocy -.- |
|
|
|
|
broj83
Kierowca kat. B
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 288 Skąd: GST
|
Wysłany: Śro Sie 07, 2013 00:45
|
|
|
zrób log dynamiczny grupy 011 to się wyjaśni |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata
|
|
|
|
|
bartasVW
Kierowca kat. B
Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 316 Skąd: Koteże
|
Wysłany: Śro Sie 07, 2013 00:58
|
|
|
weź mi powiedz kto może to zrobić mi |
|
|
|
|
broj83
Kierowca kat. B
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 288 Skąd: GST
|
Wysłany: Śro Sie 07, 2013 15:24
|
|
|
Z ludzi którzy zajmują się tym zarobkowo tu na forum to Huragan i ojciec Mistrza, może kogoś pominąłem nie wiem, a hobbistycznie to np. ja i pewnie kilka innych osób A to co możesz sam zrobić to: sprawdzić szczelność przewodów podciśnienia i "gruszki" sterowania vnt, podmienić zawór N75 z N18 sprawdzić płynność regulacji sztangi vnt. Szczerze to stawiam na zacinające się kierownice vnt turbiny, ale resztę też warto sprawdzić
Mod z łaski swojej przenieś wątek do odpowiedniego działu
edit : jeszcze vippassat (zarobkowo) |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)
Bo nie prędkość zabija,tylko jej gwałtowna utrata
|
Ostatnio zmieniony przez broj83 Śro Sie 07, 2013 15:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|