Stilo Abarth |
Autor |
Wiadomość |
pietro
Mistrz Kierownicy bus driver ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 2732 Skąd: się znamy?
|
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Sob Kwi 12, 2014 14:51
|
|
|
pietro napisał/a: | skrzynia z automatycznym sprzęgłem ( SeleSpeed ) |
na forum Alfy Romeo dobrych opinii za wiele nie słyszałem, ale wiadomo prosta skrzynia nawet jak coś się popsuje to naprawa nie powinna być droga,
odsyłam do Alfoholicy
pietro napisał/a: | z łopatkami przy kierownicy |
szkoda, że tego Fiata to rozwiązanie jedynie spowalnia,
pietro napisał/a: | silnik 2.4 o mocy 170KM ( podobno taki sam był w Lanci ) |
kolega takiego miał z LPG i był bardzo zadowolony auto zbierało się super, |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Jaca!
Kierowca Rajdowy Manufaktura Italia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Gru 2011 Posty: 1506 Skąd: Siwiałka
|
Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 23:50
|
|
|
te silniki montowane były w Lancii Kappa, w Marei na rynek Brazylijski i paru innych modelach. Jest to powiększona wersja silnika 2.0 20V, góra praktycznie jest ta sama, rozrząd, osprzęt jest ten sam.
Z tego co czytałem z tego silnika lubi trochę pociec, po za tym dbać trzeba o panewki tak jak w 2.0, najlepiej profilaktycznie od razu wymienić.
Jak wiadomo silniczek ma 5 garków i brzmi rewelacyjnie, tylko właśnie.. ta skrzynia
Na manualu Stilo pewnie by zeszło poniżej 8 sek. do setki a tak kupa. |
_________________ Forza Italia! |
|
|
|
|
|