autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Volvo 850 T5 - S850R
Autor Wiadomość
SgtR
Kierowca kat. A
Treser Łosi



Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Kokoszkowy
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 14:53   Volvo 850 T5 - S850R

Witajcie! Od lipca szukałem auta które spełni moje marzenia - 5 garów w rzędzie napędzanych turbiną. Audi 2.2 cięzko dorwać, a zawsze marzyłem o Volvo w Kombi. Szukania T5 okazały się bezowocne przez długi czas, na rynku są same trupy... do czasu. Pewnego dnia zadzwonił do mnie gość: "Mam idealne Volvo o jakim piszesz, ale jest jeden problem.... jest w sedanie". Na początku stwierdziłem "Nie, nie ma bata, to jest paskudne". Ale koleś mnie przekonał i przysłał mi maila. I wtedy mnie zatkało.

MODEL: Volvo 850 (854 = sedan)

SILNIK: B5234T3 - silnik z S60 i V70 T5, 2.3L T5, moc 250KM, LPG Stag Premium na wtryskach KEHIN
-Turbo KKK 24 (S60R) na kolektorze z S60R
-BOV Greddy (kolega twierdzi, że podróbka, do oceny na spocie)

UKLAD WYDECHOWY: założony wydech z AWD (2.75", fifka z prawej strony) tak to brzmi

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: elektryka wnętrza to V70R (zegary, manetki, panel klimy, radio), VIDA widzi auto jako S60

UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia M66 (6 biegów), całość przygotowana pod napęd AWD, jednak nie wróci on do auta. Wyleciał, bo skrzynia M66AWD ujechała sobie mechanizm różnicowy. Kątówka i wał ściągnięte i są na sprzedaż

ZAWIESZENIE: cały tył jest wrzucony z V70R

UKLAD HAMULCOWY: Przód i tył 280mm

CAR-AUDIO: Radio SC-901 z V70 (System Pro Logic), 8 głośników, zmieniarka na 3 płyty w radiu i 6 w bagażniku, oryginalny wzmacniacz Volvo

MOC: aktualnie jest około 200KM, bo silnik z racji błędu sond jest on na sztywnej mapie. Sondy czekają na założenie, na tym turbo powinno być 250+. W połowie kwietnia będzie hamowane

Status: do zrobienia jest sporo rzeczy:
- oleje i filtry już czekają
- prawy przegub
- sondy wydechu (kupione)
- podkładka pod poduchą skrzyni jest za duża i silnik jest trochę przechylony, trzeba będzie ją ztoczyć.
- 15tki wylatują z powodu za dużych hamulców i wlecą ultra rzadkie Satellite'y 17" na 215/40 (w Polsce ich jeszcze nie widziałem, 16 owszem, zdarzają się, ale 17" to rar) FOTO felg na przymierzonych aucie na starych oponach
- hamulce przód 302mm (Szukam zacisków z jarzmami z C70 T5/850R, jeśli ktoś coś wie o takich/takim aucie na części, proszę o info)
- na przód wlecą Jamexy -40
- sprężyny tył trzeba ogarnąć (te cholerne Nivomaty i problemy z nimi)

PLANY:
- kierownica będzie Momo 32cm na nabie
- Wlecą wskaźniki EGT i Boost
- Fotele z C70 albo części z nich (prawy w nich jest częściej elektryczny, i są bardziej wyprofilowane)
- decat i dwie fifki
- dokładka z Megane I gen (albo Espace, jeśli podejdzie)

Mam nadzieję, że będzie niedługo okazja pokazać się autem w mieście :)






Dodałem miniatury ... możesz swobodnie wklejać widoczne foty ;) pietro
Ostatnio zmieniony przez pietro Wto Mar 24, 2015 19:06, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
 
Tomix
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1933
Skąd: Pączewo
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 15:51   

Naprawdę fajne volvo , dzwięk pewnie super.Szkoda tylko że nie ma właśnie tego awd przy ponad 200 koniach może okazać się bardzo fajną sprawą . Gratuluje zakupu dopracuj wizualnie i mechanicznie a będzie fajne autko z tego volvo
 
 
SgtR
Kierowca kat. A
Treser Łosi



Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Kokoszkowy
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 16:10   

Ten napęd to przekleństwo tych samochodów, kątówki umierają jak zwariowane. Już wolę to szperować ;)
 
 
 
rusek13
Kierowca Rajdowy
ZIOMAL NIEGODZIWIEC



Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 702
Skąd: Ty mieszkasz?
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 17:25   

Muszę przyznać że to auto to moje nie spełnione marzenie, wpadnij na spota to chętnie się po ślinie :twisted:
_________________
LIFE WILL KILL YOU!
 
 
 
Lechu
Kierowca kat. B


Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 214
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 18:28   

Dorwij szperę z Focusa ST i po problemie :razz: Zresztą poczytaj na vf jest wiele info o tym.
Ostatnio zmieniony przez Lechu Wto Mar 24, 2015 18:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pietro
Mistrz Kierownicy
bus driver ;)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 2732
Skąd: się znamy?
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 19:01   

bardzo ciekawe auto ... liczę na oględziny przy najbliższej okazji ;)
_________________
było:

406 Pininfarina 133 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=3444
Passat V6 USA 192 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=4766
Toyota AE92 SI 105 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5135
Mazda RX-8 193 PS http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=5576
Mondeo ST220 226 PS http://www.autostarogard....p?p=88952#88952
Mercedes CE230 132 PS http://autostarogard.pl/viewtopic.php?t=6426


"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" Walter Röhl
 
 
SgtR
Kierowca kat. A
Treser Łosi



Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Kokoszkowy
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 19:19   

Lechu napisał/a:
Dorwij szperę z Focusa ST i po problemie :razz: Zresztą poczytaj na vf jest wiele info o tym.


Nie wiem czy to się dogada z tym co mam aktualnie, wiem, że do tej skrzyni z AWD nie wchodzi, bo badaliśmy temat (wyjśca z dyfrów do kątówki były różne). A w tej FWD skrzyni... nie wiem czy chce mi się ją rozbierać ;) Jak narazie ogarniamy :)
 
 
 
Lechu
Kierowca kat. B


Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 214
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 20:26   

Co do zacisków przednich + zwrotnice to możesz zapodać od razu z S60R lub XC 90 ( jeśli w planach masz iść grubo z mocami) , tam masz w serii 330 mm z przodu.
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 20:35   

fajny volviacz jeździ tego pełno po SE, zaglądnij na spota nim koniecznie
_________________
"Bo los z nas drwi, drwi z nas co dzień"
 
 
SgtR
Kierowca kat. A
Treser Łosi



Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Kokoszkowy
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 20:59   

Lechu napisał/a:
Co do zacisków przednich + zwrotnice to możesz zapodać od razu z S60R lub XC 90 ( jeśli w planach masz iść grubo z mocami) , tam masz w serii 330 mm z przodu.


Nie chce iść grubo, 302mm do 270KM ogarnia i to tania zmiana. Na 330mm musiałbym połozyć grube fundusze (kolega ma V70 XC z silnikiem z V70R, 260KM i ogarniają)

cimar napisał/a:
fajny volviacz jeździ tego pełno po SE, zaglądnij na spota nim koniecznie


SE? Rozwiń? :)
 
 
 
cimar
Szybki i wściekły
Naczelnik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 5105
Skąd: Północ
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 21:11   

SgtR napisał/a:
Lechu napisał/a:
Co do zacisków przednich + zwrotnice to możesz zapodać od razu z S60R lub XC 90 ( jeśli w planach masz iść grubo z mocami) , tam masz w serii 330 mm z przodu.


Nie chce iść grubo, 302mm do 270KM ogarnia i to tania zmiana. Na 330mm musiałbym połozyć grube fundusze (kolega ma V70 XC z silnikiem z V70R, 260KM i ogarniają)

cimar napisał/a:
fajny volviacz jeździ tego pełno po SE, zaglądnij na spota nim koniecznie


SE? Rozwiń? :)

Szwecja :wink:
 
 
SgtR
Kierowca kat. A
Treser Łosi



Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Kokoszkowy
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 21:31   

Cytat:
cimar napisał/a:
fajny volviacz jeździ tego pełno po SE, zaglądnij na spota nim koniecznie


SgtR napisał/a:
SE? Rozwiń? :)

cimar napisał/a:
Szwecja :wink:


Taaakie buty, no tam to wiadomo :P . Zajrzę, jak się dowiem, kiedy są :P
Ostatnio zmieniony przez SgtR Wto Mar 24, 2015 21:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Mar 24, 2015 23:33   

to auto jest tak paskudne, że aż fajne :) jak dzieci malują samochód to własnie taki kształt im wychodzi.
Na plus na pewno silnik, do modyfikacji się na pewno nadaje, już mnie kiedyś takowe objechało a miał 170 km i 420 momentu w lżejszej budzie a różnica była spora.
Nigdy też nie mogłem się przekonać co do wnętrza Volvo zawsze takie do granic możliwości poukładane a to oznacza nudne.

Czekamy aż przyjedziesz na spota, to zobaczymy co tam masz ciekawego.

Generalnie furę oceniam dobrze i czekamy na dalsze modyfikacje :)
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Śro Mar 25, 2015 00:02   

Fajne autko, kolejne Volvo w ostatnim czasie z tą pojemnością i liczbą cylidrów w klubie :cool:
Warto wybrać się shamować i wiedziec na czym się stoi.
 
 
 
SgtR
Kierowca kat. A
Treser Łosi



Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Kokoszkowy
Wysłany: Śro Mar 25, 2015 00:19   

Dlatego organizuję wyjazd na hamownie, tutaj też otworzę temat niedługo :) . Albo Krzysztof się tym zajmie :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14