[SOBOTA] Sierra Fan - zapisy na zawody 1/4 mili 5 sierpnia |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 13:21 [SOBOTA] Sierra Fan - zapisy na zawody 1/4 mili 5 sierpnia
|
|
|
Przebieg Zawodów
1. Celem kierowcy jest pokonanie w jak najkrótszym czasie odległości 1/4 mili tj.
402,336m. wyznaczonej pomiędzy linią „Start” i linią „Meta” przez minimum
jeden z pary startujących pojazdów.
2. Podczas pokonywania tego dystansu nie obowiązują żadne ograniczenia
prędkości
3. Na parkingu prowadzone są badania kontrolne oraz przydzielane numery
startowe. Zawodnik ma obowiązek umieszczenia na tylnej szybie pojazdu numer startowego.
4. Kierowca podczas jazdy musi posiadać zapięte pasy bezpieczeństwa
5. Wszystkie szyby podczas jazdy muszą być zasunięte a anteny CB
zdemontowane
6. Sygnał do startu dla obydwu pojazdów dają zmieniające się automatycznie
światła. Start kierowców następuje w momencie zapalenia się światła zielonego.
7. Zawody przeprowadzone są następująco: eliminacje, półfinały i finały. Minimalna ilość przejazdów w eliminacjach to 3 (chyba, że jakiś powodów zawody zostaną przerwane)
8. Do półfinałów kwalifikuje się 4 najszybszych kierowców w danej klasie –
decyduje czas ET (czas przejazdu)
9. Pary półfinałowe tworzą zawodnicy wg kryteriów – pierwsza para zawodnicy,
którzy uzyskali 2 i 3 czas w eliminacjach , druga para to zawodnicy którzy
uzyskali 1 i 4 czas w eliminacjach. W półfinałach jest tylko jeden przejazd i o
zwycięstwie i awansie do finału decyduje czas ET+RT. Zwycięzcy półfinałów
kwalifikują się do finału.
W finałowym wyścigu (jeden wyścig) wygrywa zawodnik, który uzyska lepszy
czas ET+RT. Trzecie miejsce zdobywa zawodnik który w przegranym swoim
półfinale uzyskał lepszy czas ET+RT. W przejazdach finałowych (półfinały i finał)
w przypadku równych czasów uzyskanych przez zawodników wygrywa ten z
lepszym czasem ET
10. Kierowcy na starcie są ustawiani automatycznie przez system pomiarowy lub
przez obsługą zawodów. Zawodnik startuje po zapaleniu się zielonego światła.
Start zanim zapali się zielone światło jest traktowany jako „falstart” i ten przejazd
nie jest zaliczony („falstart” nie upoważnia do powtórzenia biegu)
11. W półfinale i finale każdy „falstart” powoduje przegraną kierowcy w tym
biegu za wyjątkiem sytuacji, gdy w którymkolwiek z tych przejazdów falstartu
dokonają obaj kierowcy. W takim przypadku przejazd będzie powtórzony
12. W finałach kierowca ma 2 minuty na stawienie się na linii startu od momentu
wywołania, po tym czasie ogłasza się jego przegraną a zwycięzcą (bez
konieczności wykonania przejazdu) zostaje kierowca gotowy do startu. W
przypadku awarii dwóch pojazdów z pary, które uniemożliwiają dojechanie na pole
startowe, o miejscu decyduje lepszy czas ET uzyskany w eliminacjach
13. Zabronione jest przekraczanie linii pomiędzy torami (ze względu na kabel
pomiarowy oraz bezpieczeństwo startujących). Zakazana jest jazda w poprzek toru
lub w kierunku przeciwnym do kierunku jazdy
14. Powrót odbywa się wyłącznie torem wyznaczonym przez Organizatora z
prędkością maksymalną 60 km/h.
15. Zawodnicy nie mogą być pod wpływem alkoholu lub innych środków
odurzających. Dopuszczalna zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu
wynosi 0,0mg/L. Organizator zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości
kierowcy (alko tester lub tester śliny pod kątem narkotyków), wykluczenia
zawodnika i nałożenia na niego kary finansowej w wysokości 500 zł w przypadku
stwierdzenia nietrzeźwości. Odmowa poddania się badaniu skutkuje
niedopuszczeniem do startu
16. Kierowcy startują w zawodach na własną odpowiedzialność ze świadomością
istnienia ryzyka utraty zdrowia lub życia. Organizator nie odpowiada za szkody
spowodowane przez kierowców
wobec osób, jak również nie bierze na siebie odpowiedzialności za konsekwencje
wypadków dla samych kierowców lub mienia.
Każdy jest dorosły i odpowiada za siebie. Zawsze towarzyszy nam zdrowy rozsądek.
By zapisać się do zawodów należy podać:
Marka samochodu - pojemność - informację czy auto jest turbo czy n/a (nitro traktujemy jako turbo), jeżeli instalacja takowa jest w samochodzie a uczestnik chce startować w klasie n/a musi ją zdemontować.
Wykryte nieprawidłowości podane przez zawodnika w samochodzie - podanie niewłaściwej pojemności, itp. skutkują dyskwalifikacją.
Wpisujemy się wg klucza nic nie komentujcie w tym temacie tylko się wpisujcie Ci co zapłacili.
Nick - marka - pojemność - n/a czy Turbo zapisy do 22,07 godzina 20,00
Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Krzysztof
moderator
Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 14807 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 13:22
|
|
|
Nick - marka - pojemność - n/a czy Turbo zapisy do 22,07 godzina 20,00
Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A |
_________________ Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar
Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001 |
|
|
|
|
Dawid
Maniak Resoraków
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 146 Skąd: Starogard
|
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 15:24
|
|
|
1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo |
_________________ BMW 523iA |
|
|
|
|
Teos
Kierowca Rajdowy MatiMati
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 866 Skąd: Okolice STG
|
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 17:20
|
|
|
1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8 |
|
|
|
|
EDI
Mistrz Kierownicy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 2376 Skąd: się biorą czopki
|
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 18:00
|
|
|
1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo |
Ostatnio zmieniony przez EDI Wto Lip 18, 2017 18:01, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
lokinios
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 735 Skąd: StG
|
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 20:57
|
|
|
1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A |
|
|
|
|
Barley
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 1668 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 22:13
|
|
|
1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A |
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
|
|
|
grzeszak
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 1368 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 23:07
|
|
|
1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
8. grzeszak BMW E46 2.0 diesel turbo |
|
|
|
|
KruK
Kierowca kat. A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 171 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Śro Lip 19, 2017 00:30
|
|
|
1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
8. grzeszak BMW E46 2.0 diesel turbo
9. KruK BMW E34 3.0 N/A |
|
|
|
|
Damian
Jestem Nowy killer
Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 3 Skąd: Lubichowo
|
Wysłany: Śro Lip 19, 2017 01:35
|
|
|
1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
8. grzeszak BMW E46 2.0 diesel turbo
9. KruK BMW E34 3.0 N/A
10. Damian Volkswagen Golf II 1,9 tdi Turbo |
|
|
|
|
Lincoln
MEGA MODERATOR
Pomógł: 11 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 3311 Skąd: Osiek
|
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 13:49
|
|
|
1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
8. grzeszak BMW E46 2.0 diesel turbo
9. KruK BMW E34 3.0 N/A
10. Damian Volkswagen Golf II 1,9 tdi Turbo
11. Lincoln M5 5.0 N/A |
|
|
|
|
arti
Kierowca Rajdowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 683 Skąd: z okolic
|
Wysłany: Sob Lip 22, 2017 00:38
|
|
|
1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
8. grzeszak BMW E46 2.0 diesel turbo
9. KruK BMW E34 3.0 N/A
10. Damian Volkswagen Golf II 1,9 tdi Turbo
11. Lincoln M5 5.0 N/A
12. Arti audi 80 4.2 V6.5 N/A |
|
|
|
|
Matt
Jestem Nowy
Dołączył: 08 Lip 2011 Posty: 18 Skąd: Starogard Gdanski
|
Wysłany: Sob Lip 22, 2017 20:36
|
|
|
1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
8. grzeszak BMW E46 2.0 diesel turbo
9. KruK BMW E34 3.0 N/A
10. Damian Volkswagen Golf II 1,9 tdi Turbo
11. Lincoln M5 5.0 N/A
12. Arti audi 80 4.2 V6.5 N/A
13. Matt BMW e30 2.7 Turbo |
_________________ BMW- Będziesz Mógł Wyprzedzać |
|
|
|
|
|