autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[SOBOTA] Sierra Fan - zapisy na zawody 1/4 mili 5 sierpnia
Autor Wiadomość
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 13:21   [SOBOTA] Sierra Fan - zapisy na zawody 1/4 mili 5 sierpnia

Przebieg Zawodów
1. Celem kierowcy jest pokonanie w jak najkrótszym czasie odległości 1/4 mili tj.
402,336m. wyznaczonej pomiędzy linią „Start” i linią „Meta” przez minimum
jeden z pary startujących pojazdów.

2. Podczas pokonywania tego dystansu nie obowiązują żadne ograniczenia
prędkości

3. Na parkingu prowadzone są badania kontrolne oraz przydzielane numery
startowe. Zawodnik ma obowiązek umieszczenia na tylnej szybie pojazdu numer startowego.

4. Kierowca podczas jazdy musi posiadać zapięte pasy bezpieczeństwa

5. Wszystkie szyby podczas jazdy muszą być zasunięte a anteny CB
zdemontowane

6. Sygnał do startu dla obydwu pojazdów dają zmieniające się automatycznie
światła. Start kierowców następuje w momencie zapalenia się światła zielonego.

7. Zawody przeprowadzone są następująco: eliminacje, półfinały i finały. Minimalna ilość przejazdów w eliminacjach to 3 (chyba, że jakiś powodów zawody zostaną przerwane)

8. Do półfinałów kwalifikuje się 4 najszybszych kierowców w danej klasie –
decyduje czas ET (czas przejazdu)

9. Pary półfinałowe tworzą zawodnicy wg kryteriów – pierwsza para zawodnicy,
którzy uzyskali 2 i 3 czas w eliminacjach , druga para to zawodnicy którzy
uzyskali 1 i 4 czas w eliminacjach. W półfinałach jest tylko jeden przejazd i o
zwycięstwie i awansie do finału decyduje czas ET+RT. Zwycięzcy półfinałów
kwalifikują się do finału.
W finałowym wyścigu (jeden wyścig) wygrywa zawodnik, który uzyska lepszy
czas ET+RT. Trzecie miejsce zdobywa zawodnik który w przegranym swoim
półfinale uzyskał lepszy czas ET+RT. W przejazdach finałowych (półfinały i finał)
w przypadku równych czasów uzyskanych przez zawodników wygrywa ten z
lepszym czasem ET

10. Kierowcy na starcie są ustawiani automatycznie przez system pomiarowy lub
przez obsługą zawodów. Zawodnik startuje po zapaleniu się zielonego światła.
Start zanim zapali się zielone światło jest traktowany jako „falstart” i ten przejazd
nie jest zaliczony („falstart” nie upoważnia do powtórzenia biegu)

11. W półfinale i finale każdy „falstart” powoduje przegraną kierowcy w tym
biegu za wyjątkiem sytuacji, gdy w którymkolwiek z tych przejazdów falstartu
dokonają obaj kierowcy. W takim przypadku przejazd będzie powtórzony

12. W finałach kierowca ma 2 minuty na stawienie się na linii startu od momentu
wywołania, po tym czasie ogłasza się jego przegraną a zwycięzcą (bez
konieczności wykonania przejazdu) zostaje kierowca gotowy do startu. W
przypadku awarii dwóch pojazdów z pary, które uniemożliwiają dojechanie na pole
startowe, o miejscu decyduje lepszy czas ET uzyskany w eliminacjach

13. Zabronione jest przekraczanie linii pomiędzy torami (ze względu na kabel
pomiarowy oraz bezpieczeństwo startujących). Zakazana jest jazda w poprzek toru
lub w kierunku przeciwnym do kierunku jazdy

14. Powrót odbywa się wyłącznie torem wyznaczonym przez Organizatora z
prędkością maksymalną 60 km/h.

15. Zawodnicy nie mogą być pod wpływem alkoholu lub innych środków
odurzających. Dopuszczalna zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu
wynosi 0,0mg/L. Organizator zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości
kierowcy (alko tester lub tester śliny pod kątem narkotyków), wykluczenia
zawodnika i nałożenia na niego kary finansowej w wysokości 500 zł w przypadku
stwierdzenia nietrzeźwości. Odmowa poddania się badaniu skutkuje
niedopuszczeniem do startu

16. Kierowcy startują w zawodach na własną odpowiedzialność ze świadomością
istnienia ryzyka utraty zdrowia lub życia. Organizator nie odpowiada za szkody
spowodowane przez kierowców
wobec osób, jak również nie bierze na siebie odpowiedzialności za konsekwencje
wypadków dla samych kierowców lub mienia.

Każdy jest dorosły i odpowiada za siebie. Zawsze towarzyszy nam zdrowy rozsądek.

By zapisać się do zawodów należy podać:

Marka samochodu - pojemność - informację czy auto jest turbo czy n/a (nitro traktujemy jako turbo), jeżeli instalacja takowa jest w samochodzie a uczestnik chce startować w klasie n/a musi ją zdemontować.

Wykryte nieprawidłowości podane przez zawodnika w samochodzie - podanie niewłaściwej pojemności, itp. skutkują dyskwalifikacją.

Wpisujemy się wg klucza nic nie komentujcie w tym temacie tylko się wpisujcie Ci co zapłacili.

Nick - marka - pojemność - n/a czy Turbo zapisy do 22,07 godzina 20,00

Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 13:22   

Nick - marka - pojemność - n/a czy Turbo zapisy do 22,07 godzina 20,00

Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
_________________
Człowiek może osiągnąć wszystko czego pragnie, jeśli tylko pomoże innym w osiągnięciu tego – czego oni pragną.
Zig Ziglar

Moja Niemiecka Taryfa
http://www.autostarogard.pl/viewtopic.php?t=7001
 
 
 
Dawid
Maniak Resoraków



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 146
Skąd: Starogard
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 15:24   

1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
_________________
BMW 523iA
 
 
Teos
Kierowca Rajdowy
MatiMati



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 866
Skąd: Okolice STG
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 17:20   

1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 18:00   

1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
Ostatnio zmieniony przez EDI Wto Lip 18, 2017 18:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
lokinios
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 735
Skąd: StG
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 20:57   

1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
 
 
Barley
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1668
Skąd: Skórcz
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 22:13   

1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
_________________
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
 
 
 
grzeszak
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 1368
Skąd: Tczew
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 23:07   

1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
8. grzeszak BMW E46 2.0 diesel turbo
 
 
KruK
Kierowca kat. A


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 171
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Lip 19, 2017 00:30   

1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
8. grzeszak BMW E46 2.0 diesel turbo
9. KruK BMW E34 3.0 N/A
 
 
Damian
Jestem Nowy
killer

Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 3
Skąd: Lubichowo
Wysłany: Śro Lip 19, 2017 01:35   

1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
8. grzeszak BMW E46 2.0 diesel turbo
9. KruK BMW E34 3.0 N/A
10. Damian Volkswagen Golf II 1,9 tdi Turbo
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 13:49   

1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
8. grzeszak BMW E46 2.0 diesel turbo
9. KruK BMW E34 3.0 N/A
10. Damian Volkswagen Golf II 1,9 tdi Turbo
11. Lincoln M5 5.0 N/A
 
 
 
arti
Kierowca Rajdowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 683
Skąd: z okolic
Wysłany: Sob Lip 22, 2017 00:38   

1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
8. grzeszak BMW E46 2.0 diesel turbo
9. KruK BMW E34 3.0 N/A
10. Damian Volkswagen Golf II 1,9 tdi Turbo
11. Lincoln M5 5.0 N/A
12. Arti audi 80 4.2 V6.5 N/A
 
 
Matt
Jestem Nowy


Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 18
Skąd: Starogard Gdanski
Wysłany: Sob Lip 22, 2017 20:36   

1. Krzysztof Mercedes CLK 5,5 N/A
2. Dawid Skoda Octavia 2,0 diesel turbo
3. Teos Mondeo 2,5 V6
4. Pako Rs Mustang 4,6 V8
5. Edi honda civic 1.6 Turbo
6. Lokinios Opel Astra 2.0 N/A
7. Barley Vectra B 3.0 N/A
8. grzeszak BMW E46 2.0 diesel turbo
9. KruK BMW E34 3.0 N/A
10. Damian Volkswagen Golf II 1,9 tdi Turbo
11. Lincoln M5 5.0 N/A
12. Arti audi 80 4.2 V6.5 N/A
13. Matt BMW e30 2.7 Turbo
_________________
BMW- Będziesz Mógł Wyprzedzać
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13