autostarogard.pl Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Bushido
Sob Kwi 10, 2010 14:16
Lincoln- Opel Calibra, 1993r
Autor Wiadomość
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Śro Wrz 23, 2009 11:42   Lincoln- Opel Calibra, 1993r

MODEL: Calibra. 93, coupe

SILNIK: SWAP

UKLAD DOLOTOWY: Ori z omegi

UKLAD WYDECHOWY: Ori z omegi, brak katów

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: komputer, wskazniki, podswietlanie itp.

UKLAD NAPĘDOWY: F20 z wersji 16v (150ps)

ZAWIESZENIE: H&R -30mm

UKLAD HAMULCOWY: całość z turbo (288mm i 260mm tył) Ferodo i Brembo

BODY-KIT: Last zderzak, dokąłda z tyłu

ŚRODEK: Skóra podgrzewana, dodatkowe wskaźniki, kierra by HOnda

CAR-AUDIO: Deh4400RB, 6 głośników





Opelka mam już 4 lata, w tym czasie sporo się wydarzyło:

silnik obrócił panewkę (SWAP na taki sam od Vectry),

Wymiana zderzaczka,

Naprawa klimki

Wymiana skrzyni (z automatu na manula od 2.0 16V, niestety naprawa aut. okazała się kosmicznie droga)

Wstawienie skórki i xenonków (4300K)-bardzo słabe seryjne oświetlenie

Zabudowa zegarów

Wymiana kierownicy i paru innych pierdoł we wnętrzu

Zawias H&R –30mm, oraz felgi Borbet 16’

Dużą zaletą tego autka jest tez fakt produkcji w Finlandii, dzięki czemu nie ma praktycznie kłopotu z korozja

Jak widać na zdjęciach jakiegoś tuningowego szału nie ma, autko bliskie serii, tylko z kilkoma nielicznymi dodatkami













<span style="color: red"><span style="font-size: 7px; line-height: normal">Wkleiłem opis do pierwszego postu. Pozdrawiam, Elchupakabra</span></span>
Ostatnio zmieniony przez Bushido Śro Kwi 14, 2010 19:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Wrz 23, 2009 12:17   

fajna kierownica, a jaki tam teraz jest silnik, jak znajdziemy czas na gtecha to sprawdzimy jak i co u Ciebie siedzi.



sprawdzałem jakie jest przekłamanie gtecha porównując do czasów na ćwierć mili wyszło że około 5% na nasza korzyść więc jak masz na getechu 7 sek do setki to w realu możesz mieć 7,4 czyli jakiś tam pogląd jest.
 
 
 
Ten Zły Tomek
Kierowca kat. B


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 274
Skąd: z garażu
Wysłany: Śro Wrz 23, 2009 12:24   

Cholera, pierwsza Cali która mi się nawet podoba :lol:

Ładna bo w serii zostawiona, co zdarza się mało kiedy.

To jaki tam silnik siedzi?



ps. Uzupełnij proszę opis w/g wzoru.
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Śro Wrz 23, 2009 14:29   

MODEL: Calibra. 93, coupe

SILNIK: SWAP

UKLAD DOLOTOWY: Ori z omegi

UKLAD WYDECHOWY: Ori z omegi, brak katów

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: komputer, wskazniki, podswietlanie itp.

UKLAD NAPĘDOWY: F20 z wersji 16v (150ps)

ZAWIESZENIE: H&R -30mm

UKLAD HAMULCOWY: całość z turbo (288mm i 260mm tył) Ferodo i Brembo

BODY-KIT: Last zderzak, dokąłda z tyłu

ŚRODEK: Skóra podgrzewana, dodatkowe wskaźniki, kierra by HOnda

CAR-AUDIO: Deh4400RB, 6 głośników



Ogolnie lubie auta w serii, kiedys jak znajde pokaże zdjecia jak wygladała przy zakupie, ale troche czasu i wróciło prawie wszytko do normy (poza lusterkami m3, ktore mi sie nie widzą)

Silnik....heh
 
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Śro Wrz 23, 2009 14:37   



a Teraz już golasik


Pierw trzba było kupić dawce, potem go rozebrać i wyciąnąc potrzebne części, a na wszelki wypadek przejrzeć cały silniczek:



Wyszły przy okazji pewne kwiatki więc zabrałem sie za kompletny przegląd i małą regeneracje silniczka:










Gotowe głowice po planowaniu i doszlifowaniu zaworów:




Dodam, że cały projekt realizowałem własnoręcznie, poza ściagnięciem immo ze sterownika ECU:) CZas realizacji około miesiaca, ale trzeba było w tym okresie nadal normalnie pracowac i wykorzystywac urlop do maska:)
Ostatnio zmieniony przez Lincoln Pią Lut 26, 2010 02:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Śro Wrz 23, 2009 14:51   

100% dobrze wykonanej pracy pozdrawiam
 
 
 
Ten Zły Tomek
Kierowca kat. B


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 274
Skąd: z garażu
Wysłany: Śro Wrz 23, 2009 15:50   

No i taka robota mi się podoba. Graty, niech się spisuje.
 
 
tomlem666
Maniak Resoraków



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 53
Skąd: Pelplin
Wysłany: Śro Wrz 23, 2009 15:56   

podziwiam autko dobra robota!
 
 
 
misiek-stg
Kierowca Skutera



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 513
Skąd: z psychiatryka
Wysłany: Śro Wrz 23, 2009 22:11   

Dobra maszyna a najważniejsze eleganckie serducho :) graty za wkład roboty :)
 
 
EDI
Mistrz Kierownicy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2376
Skąd: się biorą czopki
Wysłany: Śro Wrz 23, 2009 22:31   

bardzo profi.. robota opel vectribla :lol:
 
 
ector
Maniak Resoraków



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 79
Skąd: pomorze
Wysłany: Śro Wrz 23, 2009 23:14   

noo..to mi się podoba, Cali, która nie jest przykładem wiejskiego ', tylko lusterka zmienić i jest bdb :)
 
 
 
IMKER
[Usunięty]

Wysłany: Czw Wrz 24, 2009 01:38   

no no :) bryczka jak ta lala:) szacun :)
 
 
Lincoln
MEGA MODERATOR



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 3311
Skąd: Osiek
Wysłany: Czw Wrz 24, 2009 09:08   

Heh, mało kiedy spotyka sie pozytywne opinie o tym aucie, dzieks Panowie:-)

A teraz dane nowego motoru:

Silnik z omegi mV6 96 '

-3.0 V6 24V

-moc nowej jednostki 211ps 6000obr

-moment max 270Nm 3500obr

ALe trzeba będzie zweryfikowac moc, bo wiadomo, że silnik w omedze jest wzdłużnie, w calibrze poprzecznie, co wymusiło kilka zmian, ktore mogły spowodowac spadek mocy w stosunku do serii(wydech, krotszy dolot)
 
 
 
Huragan
Kierowca Rajdowy



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 1453
Skąd: Starogard
Wysłany: Czw Wrz 24, 2009 18:06   

Przemo moje gratulacje i oby duzo radości przyniosło to cacko-chociaz to przedniak :( ale zawsze na wstecznym mozna polatać :) :):)
 
 
 
Krzysztof
moderator



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 14807
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Wrz 24, 2009 18:12   

Huragan napisał:
Przemo moje gratulacje i oby duzo radości przyniosło to cacko-chociaz to przedniak :( ale zawsze na wstecznym mozna polatać :) :):)




zawsze można poskakać przez przeszkody jak Tico :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14